Zasady Forum


Regulamin


1. Wszystkie prawa zastrzeżone! / All rights reserved! (Nie licząc filmików)


2. Nie przeklinamy


3. Nie obrażamy innych


4. Nie używamy obraźliwych avatarów/sygnatur


5. Nie proś Administratora o rangę, skończy się to dla Ciebie warnem...


6. Czerwonego koloru mogą używać tylko Administratorzy i Moderatorzy


7. Moderator nie ma prawa usuwać filmików z działu (chyba że uzgodni to z Administratorem)


8. Moderator ma obowiązek pilnowania porządku na forum


9. Bany na IP są opcją ostateczną! Nigdy nie dostaniesz bana za np. Jedno złamanie regulaminu


10. Jeśli Moderator da Ci bana bez powodu, zgłoś to do Administratora na gg 13449968


11. Na tym forum tylko jedna osoba jest Administratorem. Jeśli chcesz mieć wyższą rangę, np. Moderator, musisz nie tylko dodawać filmiki, ale również odbyć dłuższą staż na forum, często na nie wchodzić itd.


12. Nie spamujemy


13. Nie offtopujemy


14. Jeśli chcemy coś dopisać, nie piszemy nowego posta, tylko używamy opcji Edytuj umieszczonej w lewym dolnym rogu pod postem


15. Rangę Dobry User możemy zdobyć, udzielając się często na forum, dodawając dużo filmików dziennie itp.


16. Ranga V.I.P. jest przeznaczona dla osób z długim stażem na forum, to coś w stylu Moderatora, tyle, że nie ma wyższych uprawnień.


17. Jeśli bardzo zależy Ci na skasowaniu warna, udzielaj się często na forum, a jeśli to się nie powtórzy, Administrator na pewno usunie tego warna


18. Jeśli Moderator da komuś warna, musi zgłosić to Administratorowi, żeby uniknąć niepotrzebnych nieporozumień.


19. Jeśli pomogłeś/aś w tworzeniu grafiki na forum, możesz dostać rangę Grafik


20. Staramy się utrzymać miłą atmosferę na forum


21. Nie zamieszczamy na forum materiałów pornograficznych


22. Administrator ma prawo usunąć funkcję Moderatora bez ostrzeżenia


23. Jeśli chcesz pisać poradniki, pisz je dokładnie, tak, aby każdy je zrozumiał


24. Pamiętaj o ortografii, jeśli masz jakieś "dys", zgłoś to Adminowi, będzie poprawiał ewentualne błędy w postach


25. Pamiętaj o interpunkcji, Twoje posty będą chętniej czytane, gdy w odpowiednich miejscach będziesz wstawiał przecinki, kropki, zaczynał zdanie od dużej litery...


26. Nie dodajemy filmików obrażających inne osoby


27. Na forum nie umieszczamy reklam innych stron/for


28. Jeśli ktoś z użytkowników prosi moderatora na gg/e-mail o usunięcie bana/warna, ma obowiązek zgłosić to Administracji i oczywiście odmówić użytkownikowi


29. Nie piszemy językiem pOkEmOnÓw, ani "językiem fikuśnych znaków" (@$*& itp.)


30. Administratorzy, Moderatorzy nie udzielą Ci pomocy przez gg/e-mail, jeśli chcesz o coś zapytać, pisz na forum


Tabela Kar:


Warn A - Zaspamowanie 1, 2 razy, jednorazowe użycie obraźliwego avatara/sygnatury


Warn B - Obrażanie kogoś, przeklinanie


Warn C - Notoryczne łamanie regulaminu


Warn A + Warn B = Warn C


Warn B + Warn B = Ban na 3 dni


Warn A + Warn C = Ban na 5 dni


Warn B + Warn C = Ban na 7 dni


Warn C + Warn C = Ban na 30 Dni


Ban na stałe lub Ban na IP to ostateczność


Rangi:


Administrator


Moderator


V.I.P.


Grafik


Dobry User


User


Gość

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
PLANY ZAJĘĆ (27-28.01.2017r.)